Rühmatreeningud
Jooga
Vera Sergeenkova
19.00 – 20.30
R 19.00 – 20.30

Jooga 
on tasakaal keha ja mõistuse vahel, tõstab lihaste toonust ja liigeste paindlikkust ning maandab närvipinget. Asanade järjestuse täitmisel, võimaldab staatilise ja dünaamilise koormuse kombinatsioon tõhusalt põletda kaloreid ja parandada teie kehakuju.
Zumba
Valerija Dorofejeva
19:15 –20:15
K 19:15 – 20:15

ZUMBA 
on tantsuline fitnessprogramm, mis hõlmab tantsulisi ja aeroobikas kasutatavaid elemente, mis viiakse läbi energilise muusika saatel. Lisaks sisaldab koreograafia elemente hip-hopist, sambast, salsast, merenguest ja mambost. Zumba jaoks ei ole keegi liiga vana, nõrk või ülekaaluline. Kõik saavad kaasa teha vastavalt oma võimetele!
Stretching
Julianna Birotsi
N 19:30 - 20:20
Pilates
Julianna Birotsi
 N 18:40 - 19:30


Pilates on terviklik harjutuste süsteem, mis keskendub süvalihaste treenimisele, treenides keha terviklikuna, mitte koormates üksikuid lihasgruppe. Pilates arendab jõudu, vastupidavust ja painduvust. Treening nõuab keha ja vaimu koostööd, keskendumist harjutuste sooritamisel. Iga liigutuse täpsus on oluline.
Bodylifting
Julianna Birotsi
E 19:30 - 20:30
Tai Chi
Julianna Birotsi
E 18:40 - 19:30

*Tai chi on õrn treeningprogramm, mis on osa traditsioonilisest tulenev hiina meditsiinist. Võitluskunstidest tulenev Tai Chi koosneb aeglastest, tahtlikest liikumistest ja sügavast hingamisest, mis suurendavad füüsilist ja emotsionaalset heaolu. Tai Chi parandab üldist võimekust, kordinatsiooni, tasakaalu ja osavust. Regulaarselt Tai Chi harjutavatel inimestel on tavaliselt hea rüht, paindlikkus ja liikumisulatus, teravam meel ja magavad öösel rahulikumalt.
__________________________________

*Tai Chi - в основе гимнастики Тай-чи лежат такие принципы, как: концентрация сознания, физические упражнения и глубокое дыхание.
Тай-Чи - это своеобразный эликсир молодости и здоровья, который не только продлевает жизнь, замедляя старение, но и повышает гибкость тела, придаёт мышцам и связкам эластичность, а суставам подвижность.
Seltskonnatants
Anna Koponeva
T ja N kell 19:00 - 20:00

Võistlustants vahetas oma nimi “Seltskonnatants” nimele. Meie tantsutunnid on mõeldud amatööridele, me ei valmista ballitantsijaid võistlusteks ette.
Kui sulle meeldib salsa, tango, siis kindlasti tule meile tantsima.
SkyJumping
Natalja Jakovleva / Anastassia Bogdanova
K 18:00 - 18:45
L 12:15 - 13:00


Tänase päeva seisuga selle efektiivse süsteemi all mõeldakse kaardio ja jõuliste koormuste kombinatsiooni spetsiaalse käepidemega batuudi peal, mis soodustab kalorite efektiivset põletamist (järelikult kehakaalu langemist) ning samuti tagab head füüsilist ja psüühilist enesetunnet.
Poks
Andrei Kärsten
E  17.00–19.00
K  17.00–19.00
R  17.00–19.00


*Trenn noortele kuni 26. aastat!
Ringtreening
Anastassia Bogdanova
18:00-19:00
18:00-19:00
Step
Darya Pavlova / Anastassia Bogdanova
R 18:00 - 18:55

Step on tõhus treening, mille käigus tehakse lihtsamaid sammukombinatsioone kasutades stepipinki. Treeningu esimene osa koosneb stepi põhisammudest ning jõuharjutustest. Pingil üles-alla astumine annab hea koormuse südamelihaskonnale. Tunni teises pooles sooritatakse lihasvastupidavust arendavaid jõuharjutusi. Tund lõpeb venitusega.
Tervisevõimlemine
Natalja Golubtsova
E 17:30 - 18:30
K 19:00 - 20:00


 
Strength Stretching
Natalja Jakovleva

Laupäeviti 13:20

Strength Stretching - programm, mis on mõeldud keha paindlikkuse venitamiseks ja arendamiseks, suurendades samal ajal lihasjõudu.

Strength Stretching aitab säilitada heas vormis lihaste ja liigeste elastsust, kuna regulaarselt treenides paraneb liigeste verevarustus ning tugevdatakse lihaseid ja sidemeid. Venitamine suurendab liikumisulatust, leevendab pingeid ja jäikust, leevendab valu ning väldib võimalikke vigastusi liigse füüsilise koormuse ja kukkumiste tagajärjel.

_______________________________________________________________________________

Силовой стретчинг - это программа, направленная на растягивание и развитие гибкости тела, одновременно с увеличением силы мускулатуры.

Силовой стретчинг помогает поддерживать эластичность мышц и суставов в хорошей форме, так как при регулярных занятиях улучшается кровоснабжение суставов и укрепляются мышцы и связки. Растяжка повышает амплитуду движений, снимает напряжение и уменьшает скованность, снимает боль, а также позволяет избежать возможных травм при чрезмерных физических нагрузках и падениях. 

 

 
Rühmatreeningud Uudised Broneeri Saalid
Galerii
Kontakt Dokumendid